Škoda 1102 (Tudor)
Rok výroby 1950. Zakoupeno 5. května 2007. S vozidlem absolvovaná cesta přes celou Českou republiku, cca 400 km po ose. Auto prochází renovací - bude třeba učinit hodně změn a úprav do zcela původního stavu. V současnosti na něj není čas, je v pořadí.
Škoda 1102 – typ 938
rok výroby 1950
Původní cena: 67 700 Kč nebo 89 400 Kč na poukaz
Technické údaje vozu:
Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za přední nápravou
Zdvihový objem: 1089 ccm
Vrtání x zdvih: 68 x 75 mm
Výkon (SAE): 32 k (23,5 kW) při 4600 ot./min.
Mazání motoru: tlakové, oběžné,
Chlazení motoru: s nuceným oběhem kapaliny a s ventilátorem
Karburátor: Solex 26 UAHD (Solex 26 AHR)
Dynamo: 6 V, 130 W
Spojka: suchá, jednokotoučová
Převodovka: čtyřstupňová se zpětným chodem, 3. a 4. rychlostní stupeň se synchronizací
Rozvodovka: upevněná na přírubu roury páteřového rámu, stálý převod 4,78
Podvozek: páteřový, nástavný, vpředu rozvidlený rám s centrální ocelovou rourou
Přední náprava: dělená, lichoběžníková, s příčným listovým perem (dole) a příčnými trojúhelníkovými rameny (nahoře)
Zadní náprava: dělená, kyvadlová, odpružená příčným listovým perem
Brzdy: provozní (nožní) – kapalinová, jednookruhová, bubnová na 4 kola
parkovací (ruční) – mechanická, bubnová na zadní kola
Rozměry vozu: 4050 mm x 1500
Hmotnost vozu: pohotovostní 940 kg
Spotřeba: 8 litrů / 100 km
Počet vyrobených kusů: 66 904 ks (obou typů vozů Škoda 1101, Škoda 1102)
Počet Škod 1102 (rok 2001): 653 ks (MF Dnes 18.4.2001)
doba renovace vozu = čeká na pořádnou renovaci
!!!NEPRODEJNÉ!!!
Zdroj informací: Kniha „L&K – Škoda II.díl Let okřídleného šípu 1945-2003“, Petr Kožíšek, Jan Králík, 2003
Kniha „Tudor, aneb poslední z rodu Popularů“, Jaroslav Gereg 2006