Rok výroby 1977. Vozidlo bylo zakoupeno v květnu 2006 ve zcela původním, kompletním, ještě nikdy rozebraném stavu. Vozidlo bylo bez jakýkoliv neodborných zásahů předchozího majitele, což byl hlavní důvod pro jeho koupi. Motor je po GO, má nádherné nezničené dobové vnitřní čalounění a sedačky. Vůz je absolutně bez tuningu, předělávek, výřezů po reproduktorech, 5-kvaltové převodovce, motoru z Favorita či Felicie a dalších zhovadilostí, které veteránu jen škodí. Renovace probíhala v letech 2007-2008. Snaha byla docílit zcela originálního stavu, tak jak vůz vyjel z továrny. Lakováno podle originálního vzorníku.
Škoda 110 R – typ 718-K
rok výroby 1977
Nadstandardní výbava vozu:
- přední laminátový spoiler
- ozdobný sportovní kryt řadící páky
- poklice Sprint
- autorádio, anténa
- koberce interiéru
- zadní mlhovka, zadní zástěrky
- označení země původu CS
Původní cena: nemám informace
Technické údaje vozu:
Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec s rozvodem
OHV, umístěný podél za zadní nápravou
Zdvihový objem: 1107 ccm
Vrtání x zdvih: 72 x 68 mm
Výkon (SAE): 62 k (45,6 kW) při 5250 ot./min.
Max. kroutící moment (SAE): 86 Nm při 3500 ot./min.
Mazání motoru: tlakové, oběžné,
Chlazení motoru: s chladičem umístěným vzadu v motorovém prostoru, s nuceným
oběhem kapaliny a s ventilátorem
Karburátor: JIKOV 32 EDSR
Alternátor: 14 V – 35A
Spojka: suchá, jednokotoučová, s kapalinovým ovládáním
Převodovka: v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka (před zadní
nápravou), rozvodovka – motor
Rozvodovka: stálý převod 4,44 (od roku 1977 stálý převod 4,22)
Podvozek: bezrámová konstrukce
Přední náprava: lichoběžníková, s dvojicemi trojúhelníkových ramen, odpružená vinutými
pružinami
Zadní náprava: dělená, kyvadlová, odpružená s vinutými pružinami
Brzdy: provozní (nožní) – hydraulická, dvouokruhová, přední – kotoučové,
zadní – čelisťové, bubnové
parkovací (ruční) – mechanická, na zadní kola
Rozměry vozu: 4155 mm x 1620
Hmotnost vozu: celková 1180 – 1215 kg, pohotovostní 805 – 880 kg
Spotřeba: 9 litrů / 100 km
Počet vyrobených kusů: 56 902 ks
doba renovace vozu = podzim 2007 – jaro 2008
!!!NEPRODEJNÉ!!!
Zdroj informací: Kniha „L&K – Škoda II.díl Let okřídleného šípu 1945-2003“, Petr Kožíšek, Jan Králík, 2003