DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 15.11.2011 20:10:55 

Veteráni Škoda

Škoda 110R

Škoda 110R

 
Rok výroby 1977. Vozidlo bylo zakoupeno v květnu 2006 ve zcela původním, kompletním, ještě nikdy rozebraném stavu. Vozidlo bylo bez jakýkoliv neodborných zásahů předchozího majitele, což byl hlavní důvod pro jeho koupi. Motor je po GO, má nádherné nezničené dobové vnitřní čalounění a sedačky. Vůz je absolutně bez tuningu, předělávek, výřezů po reproduktorech, 5-kvaltové převodovce, motoru z Favorita či Felicie a dalších zhovadilostí, které veteránu jen škodí. Renovace probíhala v letech 2007-2008. Snaha byla docílit zcela originálního stavu, tak jak vůz vyjel z továrny. Lakováno podle originálního vzorníku.
 
     

 

 

Škoda 110 R – typ 718-K

rok výroby 1977

 

Nadstandardní výbava vozu:

-         přední laminátový spoiler

-         ozdobný sportovní kryt řadící páky

-         poklice Sprint

-         autorádio, anténa

-         koberce interiéru

-         zadní mlhovka, zadní zástěrky

-         označení země původu CS

 

Původní cena: nemám informace

 

Technické údaje vozu:

Motor:                     čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec s rozvodem

                              OHV, umístěný podél za zadní nápravou

Zdvihový objem:       1107 ccm                                          

Vrtání x zdvih:           72 x 68 mm

Výkon (SAE):            62 k (45,6 kW) při 5250 ot./min.

Max. kroutící moment (SAE): 86 Nm při 3500 ot./min.

Mazání motoru:         tlakové, oběžné,

Chlazení motoru:       s chladičem umístěným vzadu v motorovém prostoru, s nuceným

                             oběhem kapaliny a s ventilátorem   

Karburátor:                JIKOV 32 EDSR

Alternátor:                 14 V – 35A

Spojka:                        suchá, jednokotoučová, s kapalinovým ovládáním

Převodovka:            v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka (před zadní

                              nápravou), rozvodovka – motor

Rozvodovka:              stálý převod 4,44 (od roku 1977 stálý převod 4,22)

Podvozek:                   bezrámová konstrukce

Přední náprava:       lichoběžníková, s dvojicemi trojúhelníkových ramen, odpružená vinutými

                              pružinami

Zadní náprava:         dělená, kyvadlová, odpružená s vinutými pružinami

Brzdy:                       provozní (nožní) – hydraulická, dvouokruhová, přední – kotoučové, 

                                zadní – čelisťové, bubnové

                                     parkovací (ruční) – mechanická, na zadní kola

Rozměry vozu:            4155  mm x 1620

Hmotnost vozu:         celková 1180 – 1215 kg, pohotovostní 805 – 880 kg

Spotřeba:                    9 litrů / 100 km

 

Počet vyrobených kusů: 56 902 ks

 

doba renovace vozu = podzim 2007 – jaro 2008

!!!NEPRODEJNÉ!!!

 Zdroj informací: Kniha „L&K – Škoda II.díl Let okřídleného šípu 1945-2003“, Petr Kožíšek, Jan Králík, 2003